MANUFAKTURA.KONIN – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ w COVID-19 →  KONIEC HOME OFFICE!  WRACAMY DO BIURA! 

Jakże się cieszę, że żyję na świecie, w którym istnieje październik! Jakież to byłoby okropne, gdyby natychmiast po wrześniu następował listopad!”

Lucy Maud Montgomery, „Ania z Zielonego Wzgórza”

 

Jakże i My się cieszymy z tego faktu. Dzięki niemu wydarzyły się piękne rzeczy: mamy październik, mamy powracającą co roku jesień, i mamy swój powrót, pomimo przeszkód związanych z COVID-19. W ślad za wszelkimi wytycznymi, jakie do Nas na bieżąco docierają, pomimo nie odwołania narodowej kwarantanny, uwzględniając najwyższe środki ostrożności PODJĘLIŚMY TĄ DECYZJĘ –

“MANUFAKTURA.KONIN” – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ ZAMYKA PRACĘ ZDALNĄ, WRACA DO PRACY STACJONARNEJ!

 

Od tej chwili OTWIERAMY BIURA dla obsługi stacjonarnej, zarówno tej zewnętrznej jak i wewnętrznej, i ZAMYKAMY system pracy zdalnej – HOME OFFICE! 

 

 

“MANUFAKTURA.KONIN” – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ w COVID-19 ZAMYKAMY PRACĘ ZDALNĄ – OTWIERAMY BIURA DLA OBSŁUGI ZEWNĘTRZNEJ I WEWNĘTRZNEJ STACJONARNEJ

 

 

W związku z tą decyzją informujemy, że:

ODWIESZONE na stałe pozostają:

* prace w biurach stacjonarnych – obsługa zewnętrzna;

* prace w biurach stacjonarnych – obsługa wewnętrzna;

* wszystkie rozpoczęte prace biurowe – archiwizacyjne;

* wszystkie bieżące prace/rozliczenia Klientów w stałej obsłudze Biura (umowy);    

* wszystkie nowe zlecenia – rozliczenia podatkowe/pity, itp.

W OBSŁUDZE HOME OFFICE – PRACY ZDALNEJ nie pozostają już żadne z dotychczasowych prac!


Z uwagi na nowe realia, w jakich przyszło nam obecnie funkcjonować, wprowadziliśmy nowe rozwiązania, które prezentujemy poniżej. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nowym harmonogramem prac Biura i zastosować się do wskazanych wytycznych. Liczymy, że zamknięcie zdalnej pracy i powolny powrót do pracy stacjonarnej nie przysporzy Nam zbyt wielu kłopotów. Prosimy Wszystkich Naszych Klientów o zastosowanie się do Naszych wytycznych. To pozwoli Nam płynnie wejść w nową rzeczywistość, usprawni proces załatwiania spraw, nie wydłuży czasu oczekiwania na wizytę, zapewni bezpieczeństwo wszystkim pracownikom Biura i jego Klientom. Jesteście dla Nas ważni, każdemu z Was poświęcimy swój czas i uwagę w optymalnym stopniu, zachowując przy tym spokój, harmonię i bezpieczeństwo. Liczymy Na Was, na waszą rozwagę, cierpliwość i wyrozumiałość. 

NOWE ZASADY PRACY STACJONARNEJ

w “MANUFAKTURA.KONIN” – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ:

 

1. Obsługa stacjonarna wyłącznie w dniach i godzinach pracy Biura:

Wracamy do dotychczasowych dni i godzin pracy, obowiązujących przed COVID-19.

GODZINY OTWARCIA “MANUFAKTURA.KONIN” – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ

Ważne!

Nie przyjmujemy interesantów w inne dni niż wskazane

Nie pracujemy w soboty i niedziele 

Rezerwacji wizyt należy dokonywać online, poprzez kalendarz dostępny tutaj:

facebook.com/manufaktura.konin/appointments

facebook.com/manufaktura.ksiegowosc/appointments

Dostępne terminy spotkań są widoczne na bieżąco, rezerwacji można dokonać w dowolnej chwili.

Pamiętaj!  Nie przyjmujemy osób bez umówionych wizytWYJĄTKÓW NIE PRZEWIDUJEMY!!!

2. Obsługa telefoniczna:

poniedziałek – piątek 10.00 – 16.00

W pozostałych dniach i godzinach kontakt wyłącznie mailem

Ważne!

Prosimy o kontakt telefoniczny wyłącznie we wskazanych dniach i godzinach. Pamiętaj! Jesteśmy tu dla Ciebie ale jednocześnie wypełniamy swoje zawodowe obowiązki. Jeśli w danym momencie nie odbierzemy Twojego telefonu i nie podejmiemy rozmowy, nie dzwoń do oporu – pozostaw wiadomość sms lub kontaktuj się poprzez mail, messenger lub WhatsApp. Odpowiemy najszybciej, jak to będzie możliwe.

Pamiętaj!   1 telefon ⇒ później kontakt przez sms, mail, messenger, WhatsApp

3. Obsługa poprzez email:

manufaktura.konin@gmail.com

4. Obsługa poprzez social media:

 

strona www →     manufakturakonin.pl

facebook →         manufaktura.konin,   manufaktura.ksiegowosc

 

5. Obsługa poprzez pocztę tradycyjną,

adres Biura:  ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1, lok. 205 

                    62-500 Konin  (budynek Spółdzielni Mieszkaniowej, II piętro)

6. Obsługa poprzez skrzynkę pocztową Biura, umieszczoną przy drzwiach pokoju nr 205 – niezmiennie, jak dotychczas.

 

Czas realizacji prac/rozliczeń/zleceń w pracy stacjonarnej:

1. Wszystkie bieżące prace/rozliczenia (Klienci w stałej obsłudze – umowy) realizujemy w normalnych trybach i terminach, na bieżąco, jak dotychczas. W tym zakresie nie ma żadnych zmian.

Ważne! Zapoznaj się z naszym apelem. To ważne dla naszej współpracy! 

apel-ksiegowa-biuro-rachunkowe-konin

2. Wszystkie nowe zlecenia (rozliczenia podatkowe/pity, itp.) przyjmujemy wyłącznie po umówieniu spotkania (linki powyżej) lub do skrzynek pocztowych: mailowej lub tradycyjnej, wg wyżej wskazanych wytycznych, z sukcesywnym terminem ich realizacji.

KONIEC HOME OFFICE!  WRACAMY DO BIURA!

Wracamy! Wracamy do normalnego trybu pracy, codziennych obowiązków, świadczenia dla Was usług księgowych, wracamy do pracy sukcesywnie i powoli. Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że mimo tych wszystkich wydarzeń ostatniego półrocza, udało Nam się wspólnie zapanować nad tym chaosem i wrócić do względnej normalności. To cudowne, że jesteście z Nami, że przeżyliśmy te turbulencje i wyszliśmy z tego wspólnie, obronną ręką, że przetrwaliśmy wiosnę, stanęliśmy na nogi latem, opadły emocje, spadła temperatura. I dziś … Dziś cieszymy się piękną jesienią, bo jak twierdził Francis Scott Fitzgerald, w “Wielki Gatsby”: 

Życie zaczyna się dopiero jesienią, kiedy robi się chłodniej”.

 

Zatem zaczynajmy

#wracamydobiura #wracamydopracy

#manufakturakonin #twojaksięgowość #radzimysobie #kampania #księgowa