MANUFAKTURA.KONIN – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ w COVID-19 → KONIEC HOME OFFICE! WRACAMY DO BIURA!
”Jakże się cieszę, że żyję na świecie, w którym istnieje październik! Jakież to byłoby okropne, gdyby natychmiast po wrześniu następował listopad!”
Lucy Maud Montgomery, „Ania z Zielonego Wzgórza”
Jakże i My się cieszymy z tego faktu. Dzięki niemu wydarzyły się piękne rzeczy: mamy październik, mamy powracającą co roku jesień, i mamy swój powrót, pomimo przeszkód związanych z COVID-19. W ślad za wszelkimi wytycznymi, jakie do Nas na bieżąco docierają, pomimo nie odwołania narodowej kwarantanny, uwzględniając najwyższe środki ostrożności PODJĘLIŚMY TĄ DECYZJĘ –
„MANUFAKTURA.KONIN” – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ ZAMYKA PRACĘ ZDALNĄ, WRACA DO PRACY STACJONARNEJ!
Od tej chwili OTWIERAMY BIURA dla obsługi stacjonarnej, zarówno tej zewnętrznej jak i wewnętrznej, i ZAMYKAMY system pracy zdalnej – HOME OFFICE!
W związku z tą decyzją informujemy, że:
ODWIESZONE na stałe pozostają:
* prace w biurach stacjonarnych – obsługa zewnętrzna;
* prace w biurach stacjonarnych – obsługa wewnętrzna;
* wszystkie rozpoczęte prace biurowe – archiwizacyjne;
* wszystkie bieżące prace/rozliczenia Klientów w stałej obsłudze Biura (umowy);
* wszystkie nowe zlecenia – rozliczenia podatkowe/pity, itp.
W OBSŁUDZE HOME OFFICE – PRACY ZDALNEJ nie pozostają już żadne z dotychczasowych prac!
Z uwagi na nowe realia, w jakich przyszło nam obecnie funkcjonować, wprowadziliśmy nowe rozwiązania, które prezentujemy poniżej. Prosimy o dokładne zapoznanie się z nowym harmonogramem prac Biura i zastosować się do wskazanych wytycznych. Liczymy, że zamknięcie zdalnej pracy i powolny powrót do pracy stacjonarnej nie przysporzy Nam zbyt wielu kłopotów. Prosimy Wszystkich Naszych Klientów o zastosowanie się do Naszych wytycznych. To pozwoli Nam płynnie wejść w nową rzeczywistość, usprawni proces załatwiania spraw, nie wydłuży czasu oczekiwania na wizytę, zapewni bezpieczeństwo wszystkim pracownikom Biura i jego Klientom. Jesteście dla Nas ważni, każdemu z Was poświęcimy swój czas i uwagę w optymalnym stopniu, zachowując przy tym spokój, harmonię i bezpieczeństwo. Liczymy Na Was, na waszą rozwagę, cierpliwość i wyrozumiałość.
NOWE ZASADY PRACY STACJONARNEJ
w „MANUFAKTURA.KONIN” – TWOJA KSIĘGOWOŚĆ:
1. Obsługa stacjonarna wyłącznie w dniach i godzinach pracy Biura:
Wracamy do dotychczasowych dni i godzin pracy, obowiązujących przed COVID-19.
Ważne!
Nie przyjmujemy interesantów w inne dni niż wskazane
Nie pracujemy w soboty i niedziele
Rezerwacji wizyt należy dokonywać online, poprzez kalendarz dostępny tutaj:
facebook.com/manufaktura.konin/appointments
facebook.com/manufaktura.ksiegowosc/appointments
Dostępne terminy spotkań są widoczne na bieżąco, rezerwacji można dokonać w dowolnej chwili.
Pamiętaj! Nie przyjmujemy osób bez umówionych wizyt! WYJĄTKÓW NIE PRZEWIDUJEMY!!!
2. Obsługa telefoniczna:
poniedziałek – piątek 10.00 – 16.00
W pozostałych dniach i godzinach kontakt wyłącznie mailem
Ważne!
Prosimy o kontakt telefoniczny wyłącznie we wskazanych dniach i godzinach. Pamiętaj! Jesteśmy tu dla Ciebie ale jednocześnie wypełniamy swoje zawodowe obowiązki. Jeśli w danym momencie nie odbierzemy Twojego telefonu i nie podejmiemy rozmowy, nie dzwoń do oporu – pozostaw wiadomość sms lub kontaktuj się poprzez mail, messenger lub WhatsApp. Odpowiemy najszybciej, jak to będzie możliwe.
Pamiętaj! 1 telefon ⇒ później kontakt przez sms, mail, messenger, WhatsApp
3. Obsługa poprzez email:
manufaktura.konin@gmail.com
4. Obsługa poprzez social media:
strona www → manufakturakonin.pl
facebook → manufaktura.konin, manufaktura.ksiegowosc
5. Obsługa poprzez pocztę tradycyjną,
adres Biura: ul. Eugeniusza Kwiatkowskiego 1, lok. 205
62-500 Konin (budynek Spółdzielni Mieszkaniowej, II piętro)
6. Obsługa poprzez skrzynkę pocztową Biura, umieszczoną przy drzwiach pokoju nr 205 – niezmiennie, jak dotychczas.
Czas realizacji prac/rozliczeń/zleceń w pracy stacjonarnej:
1. Wszystkie bieżące prace/rozliczenia (Klienci w stałej obsłudze – umowy) realizujemy w normalnych trybach i terminach, na bieżąco, jak dotychczas. W tym zakresie nie ma żadnych zmian.
Ważne! Zapoznaj się z naszym apelem. To ważne dla naszej współpracy!
apel-ksiegowa-biuro-rachunkowe-konin
2. Wszystkie nowe zlecenia (rozliczenia podatkowe/pity, itp.) przyjmujemy wyłącznie po umówieniu spotkania (linki powyżej) lub do skrzynek pocztowych: mailowej lub tradycyjnej, wg wyżej wskazanych wytycznych, z sukcesywnym terminem ich realizacji.
KONIEC HOME OFFICE! WRACAMY DO BIURA!
Wracamy! Wracamy do normalnego trybu pracy, codziennych obowiązków, świadczenia dla Was usług księgowych, wracamy do pracy sukcesywnie i powoli. Jesteśmy ogromnie zadowoleni, że mimo tych wszystkich wydarzeń ostatniego półrocza, udało Nam się wspólnie zapanować nad tym chaosem i wrócić do względnej normalności. To cudowne, że jesteście z Nami, że przeżyliśmy te turbulencje i wyszliśmy z tego wspólnie, obronną ręką, że przetrwaliśmy wiosnę, stanęliśmy na nogi latem, opadły emocje, spadła temperatura. I dziś … Dziś cieszymy się piękną jesienią, bo jak twierdził Francis Scott Fitzgerald, w „Wielki Gatsby”:
”Życie zaczyna się dopiero jesienią, kiedy robi się chłodniej”.
Zatem zaczynajmy …
#wracamydobiura #wracamydopracy
#manufakturakonin #twojaksięgowość #radzimysobie #kampania #księgowa