Jesteśmy Biurem Rachunkowym z wieloletnim doświadczeniem zawodowym, poważną firmą, mającą na uwadze dobro Naszych Klientów. To oznacza, że w Naszym codziennym życiu stawiamy zarówno na rozwój osobisty jak i zawodowy. Osiągamy Nasze cele poprzez uczestnictwa we wszystkich dostępnych szkoleniach, kursach, konferencjach, konsultacjach, spotkaniach branżowych i innych. Podnoszenie kwalifikacji jest dla Nas czymś oczywistym, czymś bardzo istotnym, bardzo ważnym elementem rozwoju, do którego przywiązujemy ogromną wagę. Dzięki temu nieustannie podnosimy jakość świadczonych przez Nas usług, budujemy markę i prestiż firmy, cieszymy się ogromnym zaufaniem Naszych Klientów.

Nasz Zespół tworzą...

Monika Jadwiga Maria Gaj - założycielka Biura

Właściciel Biura / Główna Księgowa

Jestem efektywną i kompetentną Księgową z ponad 25 – letnim doświadczeniem w dziedzinie księgowości, rachunkowości i kadr. Posiadam wykształcenie kierunkowe, wsparte certyfikatami oraz wieloletnie, praktyczne doświadczenie zawodowe. Wyróżniam się doskonałą znajomością prawa podatkowego, prawa pracy, prawa gospodarczego, instrumentów finansowych i przepisów o rachunkowości. Profesjonalna, kompetentna, rzetelna, ambitna, skrupulatna, samodzielna z wysoko rozwiniętymi umiejętnościami analitycznymi i planistycznymi to cechy, które doskonale określają mnie i moją pracę. Pracuję z pasją. Nie boję się wyzwań. Specjalizuję się w trudnych, skomplikowanych sprawach, skutecznie rozwiązuję najbardziej zawiłe zagadnienia, trafnie interpretuję przepisy, posiadam zdolności realistycznej oceny sytuacji oraz wysoki poziom odpowiedzialności za podejmowanie decyzje. Jako doskonały organizator, szkoleniowiec, ekspert w swojej branży z sukcesem realizuję swoje zawodowe cele. Zdobytą wiedzę i doświadczenie staram się przekazywać dalej, staram się być skuteczną i pracować na miarę Oskara. Z ogromną pasją i zaangażowaniem buduję klimat więzi i zaufania wśród Klientów, poprzez wysoki poziom wiedzy, komunikatywność oraz specjalistyczne, fachowe i bezpłatne porady z zakresu księgowości, kadr oraz prawa. Szczycę się wieloma zawodowymi sukcesami, osiągniętymi podczas przeprowadzonych różnych kontroli oraz pozytywną współpracą z organami podatkowymi i instytucjami finansowymi. Jako ekspert prowadzę szkolenia, kursy, udzielam korepetycji, wspieram biznesy merytorycznie i prawnie. Prowadzę obsługę w języku migowym (PJM). Jestem najważniejszą osobą w Firmie, godną zaufania, do której traficie państwo w pierwszej kolejności ze swoimi sprawami. Pomysłodawczynią, założycielką, twórcą, menadżerem, główną księgową i zarazem kadrową w “Manufaktura.Konin” – Twoja Księgowość

i najprawdopodobniej … najlepszą księgową na świecie!

Katarzyna - księgowość

referent ds księgowości/podatków, asystent Głównego Księgowego

Pani Katarzyna ma kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku referenta ds księgowości/podatków, które zdobywała w urzędach państwowych oraz w prywatnych firmach.

Pani Katarzyna w Naszym Biurze objęła stanowisko referenta ds księgowości/podatków, jest jednocześnie asystentem Głównego Księgowego oraz Menedżerem Biura.

Do zadań Pani Katarzyny należą:

  • obsługa księgowa Klientów Biura;
  • rozliczenia podatkowe Klientów Biura;
  • bieżąca opieka i ścisła współpraca z Klientami Biura;
  • monitorowanie przepisów prawa podatkowego i rachunkowego;
  • współpraca z organami kontrolnymi, audytorami i instytucjami finansowymi.

Aleksandra - kadry i płace

referent ds kadr/płac, rozliczeń kraj/zagranica, Sekretarz Biura

Pani Aleksandra ma kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku referenta ds kadr/płac, rozliczeń kraj/zagranica, które zdobywała w urzędach państwowych oraz w prywatnych firmach.

Pani Aleksandra w Naszym Biurze zajmuje stanowisko referenta ds kadr/płac oraz rozliczeń kraj/zagranica, jest jednocześnie Sekretarzem Biura.

Do zadań Pani Aleksandry należą:

  • obsługa sekretariatu;
  • obsługa kadrowo-płacowa Klientów Biura;
  • rozliczanie pitów krajowych i zagranicznych;
  • zwroty VAT z zagranicy;
  • bieżący kontakt telefoniczny, mailowy oraz osobisty z Klientami Biura.

Kontakt telefoniczny: 534 445 913
Dni kontaktu: od poniedziałku do piątku
Godziny kontaktu: od 10.00 do 14.00
Mail kontaktowy: info@manufakturakonin.pl